3 aylık bir kızım var asla emzik biberon kabul etmedi. 3 ayımızda kolik ile geçti ama şimdilerde kolik azaldı ve kolik sancılarıyla saç kurutma makinesi sesleri, kucağa alıp pilates topunda zıplamalar hoplamalarla uyutma yerini emerek uyumaya bıraktı. E haliyle 3 aydır hoplayıp zıplayan anne olarak dinlenme fırsatı bulmuş gibi oldum. Uykusu geliyor ikimizde uzanıyoruz emerken uyuyor. Ama yinede içimde hep bir şüphe doğru mu yapıyorum diye. Emzirerek uyutmayı tecrübe etmiş annelere soruyorum biz son 1 haftadır böyleyiz sizce bir sakıncası var mıdır emzirerek uyutmanın ilerde daha da büyük bir problem haline gelir mi tecrübeleriniz benim için çok önemli çok teşekkür ederim şimdiden 🙏🏻