SedaEdizBayram Merhabalar, 6gün önce sezeryan ile doğum yaptım. Hastaneden çıkmadan gaz çıkardım. Fakat bu kadar gün geçmesine iyi beslenmeme rağmen hala büyük tuvaletimi yapmadım. Hiç gelmiyor da, sizce ne yapmalıyım? Yeni anneyim telaş yapıyorum
Arzuozkan Ben 5 6 adet kuru inciri suda kaynattirdim kaynayan suyu kavanoza koydum incirler içinde öz oluşturdu. Onu içtim gaz fln kalmadi bnde sezeryan doğum yaptım daha 2 hafta oldu doktorlar gaz çıkmadan eve göndermeyiz dediler tuvalete çıkman lazım dediler incirli suyu içtim cokk rahatladım hemen yapmalısın bence...
elif2223 bende doğm yapalı bugün 7.gün oluyor. 3 gün yapamadım çok rahatsız etmeye başladı doktorumla konuşup şurup içtim. yoksa ne kayısı ne başka bişey hiç fayda etmemişti. bikere şuruptan içtm bidaha ihtiyacım olmadı çok şükür... ☺️☺️🙏🙏
SedaEdizBayram Çok teşekkür ederiim hepinize ayrı ayrı sürekli kayısı suyu içiyorum inşallah işe yarar