Benim oğlum 4. Ayina girdiginde kontrole gittim 6.600 du diğer aylarina göre 500 grm almis 3. Ayda 6.100 du kilo alimi bana göre az geldi ben hergun 1 kere 100 CC biberon maması veriyorum yoğurt ve tadimlara baslattim çok şükür severek de yiyor bebeğinizi siz tanırsınız çok kişinin biliyorum 6 aylık ama daha ek gıdaya hazır olmayanlar bebişler