Kesinlikle weewell tavsiye ederim doğduğunda kimi marka almıştık onun avantajı iki telsizde kablosuzher yerde rahat oluyordu dezavantajı ciddi pil alıyorduk telsize 140 TL verdiysek 200 TL lik pil aldık 4 ayda onu satıp wewell aldık bebek telsizi kablolu ama ses iletimi de daha iyi