Yamanikomm Kızlar emzirirken saç boyanırmı yada boyadınızmı çevremde boyayan çok bende artık boyamak istiyorum gece bebeğime mama verdikten sonra boyayım diyorum birkaç günde yazma tarzı bişe bağlasam emziriken kimyasalın kokusu olmasın diye ama
Melisbugi Yamanikomm bende günlerdir araştırıyorum ama bı kısım farklı bi kısım farklı diyor bekliyorum öyle
Damla_aydin Yamanikomm kimisi boyamıyor ama ben boyattim bisey de olmadı tabiki sizi yanlış yönlendirmek istemem ama 3 4 kere boyadım.
pamuk-prensesim Yamanikomm ben doktoruma sormuştum hamile ilken ister şimdi hamile iken ister emzirirken boyat bişiy olmaz ama emzirirken daha zor olur demişti kuaföre gidip saatlerce beklemen çocuğa kim bakacak o ara demişti mantıklı gelmişti dediği bende o yüzden doğumuma 3 hafta kala boyatmıştım
Yamanikomm Melisbugi bende öyle ama bekledim boyayacağım çğnkü şöle bişe var 2 sene emzirdiğimizi düşünürsek 2 sene boyamayacakmıyız