Erolbsr Turna ben 8nay oldu hala olamadım doktora gittim ilac verdi ama icmedim cnkü 3 günü gel dedi alttan muayene eder diye korktum. 1 seneye kadar normal dediler beklicem. Sogan suyu emzirenler kesinlikle icmesin diyorlar mesela maydanoz suyuda icilmiyor
Nur98 Emzirirken adet olmamak normal daha önce adet oldunuz mu hapa baslamadan önce genelde cezarette adet kesiyor yorumları okuduğum kadarıyla burdan Bi arkdas desirett önermişti oda emziren anneler için
Turna Nur98 evet olurdum 1 ay olur 1 ay olmazdım sonra hamile kaldım doğum yaptım ilk ay oldum 3. Ayımdayım olmuyorum şuan
Prensesannesi02 Turna yok ben özellikle hamile kalmak için içtim ama bir tanıdığım içti korunurken hamile kaldı çok dikkat edin
Dhi Turna ben bir kere adetim çok gecikince her yerim şiş şiş olmuştı yaptım 2 saat içinde oldum. Eğer gebelik gibi bir şüphenğz yoksa yapın zararı yok nihayetinde ama emzirme vars ao konuda fikrim yok
Turna Dhi yani bende yapıp olurdum önceden ama korkum şuan içtiğim ilacın etkisini düşürürde koruyuculuğu olmaz diye
Nur98 Turna doktora gittiniz mi belki hormonlarla ilgili olablir. Bende bolca Maydonoz yemiştim oda etki ediyor