nesezeynep Hamileyken bebeğimde böbrek genişlemesi vardı . Doğumda geçer dediler ama geçmesi 11aylık oldu kızım. Bugün doktora gittik 7.5 ve 8 mm çıktı . Ve dün fece 10dan beri 1 kere çişini yaptı. Başına gelen yoktur inşallah ama bilgisi olan var mı
Bernagkgkz nesezeynep geçmiş olsun bizim öyle bir sorunumuz yoktu şükür ama sabahtan beri benim bebeğimde çişini yapmıyor çok terliyor ondan mı acaba bende burda bekleyeyim
-civcivlerim- nesezeynep merhaba ikizimin birinde 19. Hafta da böbrek büyümesi vardı doğdu hala devam ediyor VUR çekildi şükür böbreğe kaçak çıkmadı şimdide sintografi çekilicek 8 aylık bebeğim ne zaman bitixek bilmiyorum hergün antibiyotik veriyorum
nesezeynep Kuzeymen çok geçmiş olsun evet öyle söylüyorlar ama doktor bize dedi ikisinde büyüme olduğu için önemli . Sizinki kaç mm ve kaç aylık oğlunuz
nesezeynep -civcivlerim- çok geçmiş olsun . Kaç mm siizinki , bizden doktor hiçbi şey istemedi sadece ultrasonla baktı bir de idrar tahlili ama onu da kız bebeklerde almak çok zor . Söylediğiniz tetkikler nedir bilmiyorum onları