YagmurKoksal Oğlum 8 aylıl sunnet oldu 2 gibi lokal anesteziuyle calpol verdik ama etkısı geçti şimdi paronax fitil koydum cok aglıyor fitil kac saate bir veriliyor doktor calpol yeter dedi ama cocuk cok acı cekiyor bi de yarım mı tam mı koymalym
hosgeldinbebegim1 YagmurKoksal Bizfe perşembe günü yaptırıcaz. 6 saatte bir fitl vermelisiniz diye bilgi verdiler.
Gunsss YagmurKoksal ilk fitili 16:30 da verdik çok ağladı bizimki ikinciyi saat 19:30 20:00 arası vermiştik tabi yarım yarım
Kadirhan YagmurKoksal tavsiyem pipinin üzerine kantoron yağı sık siringayla her açmanda hicbir zararı yok benim oğlum tam 30 günlüktü sünnet olduğunda 4saatte bir carpol verdim gece yatmadan önce fitil verdim. sen şuan tüm ver fitili büyük çünkü. Birde bezine surekli bağlamadan vazalin krem sur acitmasin diye ben bardak koymadım oğlum çok huzursuzlandı .dikiş bandı sökülünce attım banti da ertesi gun hiçbirşeyi kalmadı sukur ama 10gun boyunca pipiye kantoron ve bezine vazalin surdum gecmis olsun tekrar umarim isinize yarar🤗
-civcivlerim- YagmurKoksal geçmiş olsun inşallah çabucak geçsin iyileşsin 🥰 benim ikizlerim de 8 aylık sünnet ettiricez tarihi tam netleştirmedik ama çok korkuyorum tam emekleme zamanı zaten huysuzlar acaba diyorum 7 yaşına falan gelince aklı erincemi yaptırsam keşke 3 aylık bebekken ysptırsaydım 🥺
Aysnndoruk Cnm benim oglumda lokal oldu tabiki asla carpol yetmiyor saat 2 de olmustu eve gelir gelmez hrmen bir fitil verdik tam sonra birde aksam 10 da verdik rahatca uyudu cocuk
YagmurKoksal Bacaklarını hareket ettirince basıyo cırlamayı karton bardak koydk ama hc fayda etmiyo sanırım 4 de yarım fitil 8de calpol verdim uyutmaya calısıyorım smdı bu kadar aglayacagbı bilsem 6 yasndan sonraya bırakırdım ya
YagmurKoksal -civcivlerim- en guzelı kucukken aslında 1 2 aylk ben dun cok zorlandım cok agladı canımdan can gitti resmen her cok hareketli oldkları bı dönemdeyz her cocuk aynı olmuyor gercı belkı sizin daha rahat geçer ama bende yaptırmasaydım keske dedim acıkcası ☺️