Sultan_melek Tarlusal ilaç kullanan varmı adetim gecikti gebelikte yok ama hala adet olmadım 5gun geciktim adet belirtileri var ama olmuyor bir türlü hap aldım ama kullanan arkadaşlar varmı merak ettim cevap verirseniz sevinirim
Giraysmom20 Sultan_melek ben hamilelikten önce kullanmıştım, kutu biter bitmez hemen regl oldum. Sorun yaşamadım hiç
Mom084 Sultan_melek ah ah bende kullandım adet olamıyorum diye aile hekimine gittim o ilacı verdi kullandım kutu bitti hala olmadim 1 ay geçti hala olmadı adetim bu niye olmuyor dedim bu sefer özel doktor a gittim 6 haftalık hamilesin dedi 😆Hayatımın şokunu yaşadım
Sultan_melek Mom084 ama korunuyoruz yani eşim korunuyor gebelik varsa da bebeğe birşey olurmuki içersem
Mom084 Sultan_melek o ara bizde korunma yoktu ama adet olamadım soncta ama bişey olur olmaz Allah korusun bilemem ben kullandkm.ama adet olamadım en iyi doktor bilir