Aylntas Merhabalar eşimle aramda kan uyuşmazlığı var ilk gebeliğim de indirekt coombs testi negatif çıktığı için doktor iğne yapmamıza gerek yok dedi şimdi ikinci gebelikte hamile kalmadan önce mi iğne yapmalıyım mı yoksa gebelikte mi bilgisi olan var mı
EgeveAlyaninannesi Aylntas bu konuda bilgim yok ustte kalsin Esim ve benimde uyusmazligim var ama ben dogumdan hemen sonra ve gebeligimin 28nci haftalarinda igne oluyorum
sarilokumumm Aylntas benim ilk çocuğum banada iğne yapmadı ama doğumdan sonra 72 saat içinde yapılan bir iğne var onu yaptılar
Ikrazumra19 Aylntas benim ilk gebeliğimde negatif cikmasina ragmen doktor igneyi yapti 28.haftada dogumdan hemen sonra hastanede 2.gebelik icin igne yapildi sonra ikinciye hamile kaldığım da 28.haftada yapildi ve 2.dogumumdan sonra hastanede yapildi 3.gebelik olusumu olurda diyd
Pnravc Aylntas canım benim de testim negatif çıktı ama yaptılar 28. Haftada doğumdan sonra da çocuğumun kine baktılar tekrar yaptılar . Sana neden yapmadilar ki🤔🤔
Aylntas sarilokumumm doğumdan sonra da yapmadılar bebeğin kan grubu benle aynı olduğu için sizin çocuğunuzla kan grubunuz aynı mı
[silindi] İkinci gebelikte 28 haftada da mutlaka vurunmalisin canım aksi halde bebek yüksek oranda engelli doğabilir bizdede uyuşmazlık var ilk bebeğimde her ihtimale karşı yinede vurunmustum
Aylntas Pnravc doğumda bebeğimin kan grubu benle aynı olduğu için yapmadılar ama hamilelikte yapmadım
Gizemhzl Aylntas evet dogrudur bebek negatifse gerekmez. Hatta o gebeliginizde gebelik sürecinde yapılan ignede bosuma olmus oluyor ama doğmadan bebegşn kan grubunu bilemedigimiz için gebelikte her leke ve kanamada yapılır. Dogumdan sonra benim kızızm pozitifmiş yapıldı yinede indirect coombs bakıldı elhamdülillah negatif Geldi
bikerem Aylntas bizim de kan uyuşmazlığı var. Ilk bebege hamileyken ve dogunca 72 saat içinde,ikinci bebege hamikeyken ve dogunca ilk 72 saat icinde yapildi
Gizemhzl Aylntas ilk bebeginiz negatif miydi? Diyelim ki evet. Test yaoıkdı oda negatif igne yapılamdı.her sey cok iyi. Bundan sonraki gebeliğinizde her kanama veya kahve lekelenmenizde yine igne yaptırcaksınız. Diyelim hic bir kahve leke bile gelmedi ozaöan 28.haftada tedbir amaclı iğne olcaksımız. Sonrasında da dpgumdan sonra bebegşn kan grubuna bakıkıp yapılcak
Gizemhzl Aylntas kahverengi lekelenmem okdu 15.haftada yaptırdım. 28 e gerek kalmadı indirect coombs negatifti.
AsyaninAnnesiiii Aylntas ilk hamilelikte hamile iken yapıyolar birde doğumdan sonra yapması gerekiyor bi sorun öyle çocuk yapın bence riske atmayın . Ben doğumdan 2 gün sonra oldum taburcu olurken birdaha hamile kalırsam sorun olmasın diye
DuyguElahmet Aylntas kan uyuşmazliginda dogumunuzda bebek sizin kan grubunuzu taşıyor ise iğne yapmıyorlar eger bebek babanın kan grubundan ise iğne oluyorsunuz benim öyle olmuştu benim iki bebeğimde babasının kan grubunu taşıyor o yüzden iki dogumdan sonra iğne oldum. Sizin bebeginizin kan grubu sizinki ile aynı mi