Sblsrgnsn Kizlar 18 ayligiz hatta haftaya 19a gircek yeni yeni bikac kelime soylemeye basladi herseyi anliyor gosteriyor ben soyledigim zaman herseyi biliyor ama babasina kayinvalideme arkadaslarima yoldan gecen herhangi birine reklamda gordugu kadina bile anne diyor 10 aylikken falan ilk baba baba diye dolaniyordu simdi babayi unuttu biz baba diye soyledikce anne diye inatlasiyor babaya git babayi gister dedigim zaman biliyor ama babasina anne diyor biz ısrarla baba teyze vs tekrar ettikce hep anne diyor nasil ogretebilirim bunu acaba basina gelen varmi boyle bisey??
Yaylacicegim Sblsrgnsn belki de anne kelimesini birine seslenmek olarak düşünüyordur gecici bir durumdur
ilkgozagrimm Sblsrgnsn benimkide her yoldan gecene ebe adamlara da dede diyor 🤣 aynı canım 19 aylık olcaz bizde
Berenikom Benimki çok nadir anne diyor, ismimle çağırıyor beni hep. Birine seslenirken de benim ismimi söylüyor. Babaya baba demez ama aylar önce baba diyordu. Dedesine de dede diyor onun dışında herkese benim ismimi söylüyor :)
Sblsrgnsn Meryem30 nezaman degisti peki kac aylikken soylediklerinizi tekrar etmeye basladi bide basladiysa eger
Meryem30 Sblsrgnsn benimki 1 yaşında 3 aylık idi şimdi hemen sonra 1 buçuk oldu artık söylemedi cnm o tam çevresini tanıyor artık endişe etme her geçen gün artık daha çok etrafı keşfetmeye çalışacak
Ozdoan Sblsrgnsn merak etmeyin 18 aylığız aynısı bizde de oldu 😂 baba dede teyze babaanne herkesi sayıyo ama inadına anne derdi özellikle babasına anne derdi şükür geçti
Mynameisugu Benim oğlumda aynıydı şuan 22 aylığız düzeldi üzerine gidersen inatlasiyolar anne kelimesini öğrendiği için ve seslenmek için başka kelimeler yerine soyluyo sonradan düzelir o anne dediğinde tepki hiç vermeyin öyle öyle unutur canim
Sblsrgnsn minnosunannesi06 benimkide ayni ya ohlum baba de dedikce inatla anneeee diye bagiriyo guluyor bide ama babayi goster dedigimde gosteriyor anliyor ama konusamiyor 😂