Özellikle ağlamalarının yoğunlaştığı bir saat dilimi varsa sizin de kolik bir bebeğiniz olabilir. Benim bebeğim dört aylık oldu hala ağlıyor sadece gündüz ağlamaları azaldı ama akşamları sebepsiz ağlamalara devam ediyor maalesef. Kaç defa oturup hüngür hüngür ağlamışlığım var çok yıpratıcı bir süreç. Allah kolik bebek annelerine sabır versin 😕