gws bebeğim 5 aylık, anneanneme kahkaha atarken videosunu göndermiştim böyle güldürme çatlar ölür dedi :s olabilir mi böyle bir şey? eski kafa batıl inanç filan diyip geçeyim mi yoksa gerçekten tehlikesi var mı? ama çok güzel gülüyordu yaaa :)
Kinginthenorth gws ya lütfen mantıklı düşünün böyle birşey olabilir mi? Bütün benekler kahkaha atar, dediğiniz gibi olsa bebek kalmaz dünyada.
CankizimRavzam gws Kuzum öyle 5 10 dk güldürmüyoz sonuçta çok gulerse ya hickirir yada karnı ağrır derler benim kızda 16 aylık kikirik valla 😅😅 şu ana kadar da bı sorunumuz olmadı uzun süre olmadığı sürece sorun yok tatlım hayırlı iftarlar ❤️❤️🥰🥰🥰
Babylover23 gws hiç bilmiyorum bende gıdıklıyorum güldürüyorum 🤔 tabi annenizin dediği biraz abartı olmuşta büyüklerimiz söylediyse muhakkak bir sebebi vardır gibime geliyor
Kbrbydk gws bir doktorun yazısında okumuştum. Kendiniz gidiklayarak vs. Güldürmek iyi değilmiş aşırısı çok zarar veriyormuş sebebini unuttum