serebro ayy aynen inanır mısın emzik kankasi benimkinin şu an uykuya daldı emziksizz ben şok. Normalde uykuya asla emziksiz dalmaz. Öğlen de dediğin gibi dis kaşıyıcı gibi kullandı. Burnun alt kısmına değiyor sanki ya zaten büyük bence. Birde şeyden olabilir mi ben normalde 0-6 ay olan avent ultra Air di bu night li bilmem bir şey🤣 farklı farklı mı bunlar acaba