Kızlar oğlum 13 aylık geceleri çok sık uyanıyor yoruldum artık ve odasını ayırma kararı aldım . Oda yapmıştım zaten mükemmel bir odası var ama babası yatıyor orada 😊😊neyse beşiğini odaya geçireceğim . Odalarımız yan yana ama o kadar yoruluyorum ki sesini duyamam diye korkuyorum . Hangisini alayım ? Model marka Öneriniz nedir