Nzs öncelikle tebrik ederim güle güle büyütün bebeğinizi, aynı sorunları bende yaşadım çok zor , 2 kutu lanolin krem bitirdim ve philips avent göğüs kalkanı aldım ve 1 haftada düzeldi kesinlikle zaman kaybetmeden göğüs kalkanı alın benimkide bembeyaz iltihap olmuştu ağlıyordum emzirirken ama hem lanolin krem hem kalkan baya fayda etti