Manüel bir pompam var tam olarak nasıl kullanıldığını baya efor sarf ettikten sonra öğrendim. Hem çok yorucu hem de tamamını bitirmiyor sütün ya da ben beceremedim bir türlü. İki kere mastit oldum pompa ile çekmeye çalıştım ama hem can yaktı hem de gelmedi . Sürekli emzirdim o şekilde rahatladım. Şimdi elektrikli almak istiyorum almalı mıyım ? Onerdiginiz bir marka var mı? Dolaba hiç süt atamadım çalışan biriyim ufaktan başlamak istiyorum. Elektriklinin çekimi daha iyiymis sanırım. Yardımcı olursanız çok sevinirim 🤗