9 günlük bebeğimle aranızda kan uyuşmazlığımız var değerlerimiz 12 doktor değerleriniz yükseltmemeli 15 olursa yoğun bakıma alırız ve mavi ışık veririz dedi. Çok korkuyorum saat başı emziriyodum bugün sağlık ocağındaki ebe 2 saate bir emzir yeterli dedi. Başına gelen var mı nasıl bı süreç neler bekliyo bizi çok endişeleniyorum çok korkuyorum 😞