Goksuuuu İzmir’de yaşayanlar bebeğinizi nasıl giydiriyorsunuz termometre 27 dereceyi gösteriyor 1 aylık bebeğim var bana sıcak basıyor. O daha küçük diye içine atlet ve alt üst takım giydiriyorum. Acaba kalın mi giydiriyorum? Siz napiyorsunuzz
Kuzeyim09 Goksuuuu aradigim post resmen bende izmirdeyim felaket sicak nee giydiricegimi bende bilmiyorum atlet tek kat var bendede uzun kollu ama ince üşütür diye kısa kolluya geçemiyorum 52 günlüğüz
hamzabebek Goksuuuu bir aylık bebek için İdeal giydiriyorsunuz.bizim 7 aylık uzun kollu zıbın ince pijama
Zuhallkahraman Goksuuuu evet ince uzun kollu. Henüz kısa giydirmiyorum ben. İnce olduğu sürece uzun kollu sıkıntı olmaz bence şuan için
Goksuuuu Kuzeyim09 benim de kızım daha 32 günlük. Çocuk bütün gün çok durgundu. Sıcaktan mi acaba diye düşünmeye başladım. Üşür diye de korkuyom ya
Kuzeyim09 Goksuuuu aynen ya bende korkuyorum iste benimkide iki gündür huzursuz uykuya dalamiyor şaşırdık eşimle ne yapacagimizi
Tugbaren Goksuuuu aynen kızlar bende izmirdeyim cocuk mayısık soydum şimdi tek zıbınla duruyor terletmeyelim diye şaşırdık bizde napsak
bala86asel Goksuuuu Artık bahar geldi İzmir’e Bırak baharı yaz geldiBugün Çok sıcak eve kapandık ya ondan oluyor bunlar nasıl giydireceğimizi şaşırdık
gulcezerenarslan Goksuuuu gerçekten çok sıcakk dün bütün yazlıkları çıkardımm kısa kollu altınada ince pijama yada esofman giydiriyorum😥
kaymakliekmekkadayifi Goksuuuu kuzum merhaba bende ızmirdeyim benimde bebegim 2 aylik ben gunduzleri hava cok sicak oldugunda kisa kollu zibinla birakiyorum 26 27 oldugunda biraz daha duserse zibin ustune ince alt giydiriyorum he bu arada sadece zibinla tuttugumda coraptq giydiriyorum. Aksamlari ve yatarken de tulum yada alt ust takim giydiriyorum
Goksuuuu kaymakliekmekkadayifi yaa bende gündüzleri içine atlet üstüne yarım kol ve alt giydiriyorum. Geceleri atlet ve uzun kollu tulum giydiriyorum. Sırtını kontrol ediyorum terlemiyor. Bizim ev de 27 derece valla ama üşür diye korkuyorum daha çok küçük diye..
kaymakliekmekkadayifi Goksuuuu benimki cok terliyor kafasi bile terliyo ben o yuzden biraz fazla soyuyorum 😂
Dorukmomy Goksuuuu yarım kollu zıbın ile dolaşıyoruz evde dışarı çıkarken de alt üst takım tişört ve şort 9,5 aylığız
Goksuuuu kaymakliekmekkadayifi benimkinin de kafası terliyor sadece 😅😅 su mevsim geçişi hemen tamamlansin da biz de rahat edelim ya😊😊