23 mart da dogdu bebegim.23 Nisan da bir aylık diyip de üstüne 10 gün mü koymalıyız. Yoksa tek tek mi saymam lazım doğduğu günden itibaren.kafa karışıklığı. İki türlü başka gün çıkıyor.tek tek gün sayıyorum ayın 1 de 40 günlük çıkıyor. Ama 23 den 23 diyorum üstüne 10 diyorum 3 ünde 40 günlük oluyor. Yardımcı olur musunuz?