Yakamoz bizim beşikte sizinkine benziyo benim oglum da cok hareketli 8 ay 7 günlük dün beşikten kafa üstü düştü hastaneye götürdük cok sukur bi sıkıntı olmadı aynı senin kızın gıbı kafasını asagıya doğru sarkıtıyordu bakmamla düşmesi bir oldu cok sukur bi şeyimiz Yok sende dıkkat et ben artık beşiğe koymamaları karar verdim çözümü boyle buldum😁😅