Merhaba kızlar, 1 aylık bebeğim var. Kızımin başta çok gaz sancisi vardi. Sab simplex gaz damlası kullandığımızdan beri hem çok rahat gegiriyor hem de gazını cikartiyor. Fakat bebeğim uyuduktan sonra gaz çıkarttığında veya kakasını yaptığında ya uyanıyor ya da ağlıyor. Ağlaması normal mi? Kucağıma aliyorum veya emziriyorum hemen susuyor. Kabızlık falan da yok günde 4 5 defa kakali bez degistiriyorum. Var mı benim gibi bebeği ağlayan ya da huzursuz olan? Çok endişeli bı anneyim. Doktora gitmeli miyim?