Kizlar ne kadar doğru bilmiyorum ama benim Takip ettiğim Bir anne bu Öz’ün iştah açtığını söyledi bebeklerinin istahsiz olduğunu çok söyleyen anne var deneyenler var mı bilmiyorum ama varsa yazsınlar bilgilensin herkes benim oğlumun şükür iştah problemi yok ama olan bı sürü annemiz var birbirimize bı yararimiz dokunsun istedim ❣️