mutena Prensesannesi38 sadece zorunluluktan bi kere aldım hiç memnun kalmadım, kesinlikle almayın o ne biçim bir kokudur resmen kimyasal kokuyordu, fiyat performans ürünüde değil kesinlikle
Thesra Prensesannesi38 Kızım 8 aylıkken bir kere denemiştim hiç memnun kalmamıştım kullanmam diyordum daha sonra 1.5 yaşındayken tekrar bir şans verdim ve o zaman gayet normal hiç bir sorun yaşamadan kullandım.
mutena Ocak2021 doğrudur , biz kullanırken daha bezi açmadan kimyasal kokusu idrar kokusuyla birlikte dışarı sızmaya başladı . O koku beni çok rahatsız etti birdaha kullanmadım