İyi günler oğlum 2 aylık 3 gündür süren ishal sebebiyle hastahaneye gittik, gaitasinda bol lökosit görüldü ve gizli kan çıktı, doktor inek sütü alerjisi olabilir dedi, oğlumuzun gelişimi çok şükür haftasına göre ideal gidiyor ve ateşi huzursuzluğu çok şükür yok, endişelendik baya sizce nedendir inek sütü alerjisi varsa 2 aydir anlamamış olabilir miyiz? 