03alparslan04 doğru benim bebeğim meme artı mama ilerledik biz belki ondan daha rahat oluşturdum düzeni🤷♀️ Doktorumuz sabah en geç 8 oldu mu uyanık oldun daha sonra 9.30 gibi tekrar yatış uyursa uyur ama hemen kalkıyordu ki hala öyle gündüz uyumaz hiç ben de yine 11.30, 1.30, 4.30, 7.30, geceyi 21 de bitiriyoruz hep bu saatleri şaşmamakta özen gösterdik bi dönem sekizde uyuyordu ama sabah çok erken kalkıyordu 🤯 gün içinde tekrar uyumasa bile o beşiğe giriyordu hala da öyle koyarım kitap okur başını okşar sallarım artık sen ne zaman uyusan😂 zaman sabır en iyi ilaç çoğu gece sinir krizlerine de giriyoruz 😂😂