Deletedmom_56 Merhaba anneler, Bebek salçasını evde kendim kapya biberi ile yapabilir miyim , nasıl yaparım ? Birde evde kemikli etim var. Bununla et suyunu kendim nasıl yapcağım? Yani eti kaynatıp suyunu mu saklayacağım 👍
ArasMom_34 Deletedmom_56 kapyaları doğra canım ben kendi suyu ile yapıyorum kapağını kapatıp yumuşayınca rondodan geçiriyorum buz poşetlerine koyuyorum atıyorum buzluğa tablet tablet kullanıyorum kemik suyunuda düdüklüde 8 saat kısık ateşte
Mimarhanim Deletedmom_56 evet canim bebek salçasını yapmak çok kolay zaten kapya biberleri su da haşlayıp çekiyorsun rondodan. buzlukta sakla ama. Buzluk poşetleri var ya porsiyonluk onlardan kullanabilirsin. Kemikli eti düdüklü tencerede haşlıyorum ben iyice et kemikten ayrılana kadar. Sonra süzüp suyunu buzluğa atıyorum o porsiyonluk poşetlerle. Çorbasına ekliyorum lezzet veriyor.
Giizz Deletedmom_56 kapyaları yıka ayıkla az suyla pişir. Soğuyunca kabuklarını soy blender et. Buzluk poşetlerine koyup buzluğa atın sonrasında