Merhaba anneler, bebeğim henüz 17 günlük sağlık ocağı d vitamini olarak Monovit D3 verdi, aranızda kullanan var mı? Kabızlık yapar diye duydum. Nasıl kullanılıyor? Kullanma klavuzunda günlük 25 damla yazıyor. Tecrübesiz bir anne olarak aranızda kullanan varsa danışmak istedim🙂