BVural Merhaba kızlar ben yeni doğum yaptım kızımın tiroid değerleri yüksek çıkmıştı dün yine gittik düştüğünü söylediler ama hâlâ yüksek bu durumu yaşayanlar var mı çok kaygılanıyorum
MutluMommy BVural umarım düzelir bizde doğduğundan beri aynı ilaç kullanıcak 3 yaşına gelene kadar devam ediyoruz hala ilaca