Merhaba anneler dün sabah 10’da 2. Ay aşılarımızı olduk çok şükür ateşimiz olmadı akşam saatlerinde biraz huzursuzluk ve ağlamalar oldu her akşam kolik saatimiz oluyordu ama dün biraz tık daha fazla ağladı sonra uyudu, uyandı emdi uyudu kısacası rahat geçirdik. Sabahta uyandı yine aynı şekilde emdi falan 9.30da uyandık tamamen toplam 1 saat uyanık kalmıştır bu saate kadar. Sürekli uyku halinde olması aşıdan dolayı mı tehlike arz edecek bir durum değildir değil mi? Ateşi ve huzursuzluğu yok.