2aylık bebeğim 5 6 gün önce meme reddi ile karşılaştık sağ göğsümü hiç almıyordu soluda ağlaya ağlaya bi şekilde kapıyordu 3 gün sürdü ve bu elimde elektrikli pompa olmadığı için mochie ile sık sık sağmadım sürekli meme tutturmak için kavga halindeydik. Aklıma sütün gerilemesi hiç gelmedi açıkcası bu kadar kısa sürede. Sabaha karşı emzirmeye kaldığımda taş gibi olan göğüslerimi kapamayan bebeğime azıcık sağıp öyle meme tutturuyodum yani çok iyi sütüm vardı. Şuan sabah kalktığımda bomboş göğüslere uyanıyorum. Böyle yaşayan varmı şuan elektirikli pompa edindim. 1 ay önce elektirikliyle sağdığımda 5dk da en az 60ml süt çıkan göğüsten 10ml süt bile çıkmadı. Çiş sayımız çok az ağır çıkarttığım bezler şuan hafif. İlk 3 gün kaka yapmamıştı son 2 gün günde 2 kere kaka yaptı. Emzik yerine sürekli emzirmeye çalışıyorum sütüm çoğalsın diye ama doyup doymadığını anlamıyorum. Böyle bir durumdan dönen sütü çoğalan varmı. Sürekli süt yapan şeyler yiyorum içiyorum. Bestlak damla aldım 2gündür kullanıyorum.