Tugkaninannesi Merhaba kizlar, bu aralar kafaya koydum hamur yogurma makinesi alacagim. Kullananlar, memnun kalanlar fikir verebilirse cok sevinirim.
Bsrylmz Tugkaninannesi bende şurada bekliyim kenwood markasına iyi diyorlar ama fiyatı bana yüksek geldi
Sakura-chan Tugkaninannesi benimki Schafer çok memnunum . Hamur yogururken nadir sallanıyor oda çok sert hamurda . Kek börek ekmek çiğköfte vs herseyi yapıyor
Tugkaninannesi Bebeklihayatim hangi modeli acaba? Nekadara aldiniz . Ses durumu nasil,cok mu gurultulu
Bsrylmz Tugkaninannesi ya evet birde ben youtube’da daire diye bi kanalda bi kadın bosh marka makineyi övmüştü makarna aparatı kıyma çekme aparatı falan da vardı baya fonksiyonluydu ama 2 yıl oldu izleyeli o zaman 1900 civarı bişeydi bende aldığımda fonksiyonlu olsun istiyorum ama güç önemli bazen de çok sallıyor falan diyorlar bende cesaret edemedim 🤷♀️
Bebeklihayatim Tugkaninannesi prospero+ benimki. Ben almanyadayım oraya göre daha uyguna aldım sanırım. Bence gürültü var yani. Mixer gibi ses yapıyor ama daha kalın bir tonda. Tiz bir gürültü değil. Diğer markaları bilmiyorum tabi ortalama ne kadar gürültü yapıyorlar
iremyy Kenwood güzel diyorlar ama çok pahalı, paraya kıyabilsem bende alacağım bir tane hamur yoğurma makinası.
Tugkaninannesi iremyy evet cok pahali onlar. Ben de karacanin kiyma aparatlisina bakiyorum da nasil acaba tam emin olamiyorum