Kızlar XXL korse var elimde sezeryandan 1 ay sonra kullandım ve 3 kancalı aldığımda 1.kancayı zor takıyordum ve şuan 3. Bile büyük gelmeye başladı gözle görülür bi bel incelmem var yenisini küçük bedenini alıcağım için bunu satmak istiyorum hiç bir yerinde deforme yok tertemiz kullandım titiz bir insanımdır :) 3 aydır bende çok düzenli bir şekilde kullanmadım ona rağmen böyle bir etkisi oldu tavsiye ederim şuanki fiyatı 190 civarı ben 90 gibi bir fiyata vericem ürün orjinal sayfasından alındı [img]https://i.hizliresim.com/8yb6th.png[/img][/url]