Mustafaamm Merhaba arkadaşlar bnm çocuğum iki buçuk yasin da nasil tuvalet alışkanlıgı kazandiracm hic fikrim yok bi bilgimde yok yardımcı olursanız sevinirim
iremAkdmr06 Mustafaamm kesinlikle lazımlık olması şart öbür türlü çok zorlanırsın beraber onun hoşuna gideceği bişey al ve banyoya koy o şekilde 3 gün maksimum alışırsın bu süreçte halıları kaldırabilirsin eğer çok kaçırıyorsa 3 gün sonra çiş diyen bebek olucak
Mustafaamm Bunu gun boyu hic bezlemiyim mi kakasi cisi geldiğinde nasil anlayacam soyluyo ama yaptıktan sonra soyluyo