Tugcerylmzkerem Hanımlar ben dogum yapalı 39 gün oldu halen ara ara karnım ağrıyor. İlk dogumumda hic yasamamis tim bu tarz sizce normal midir 40 kim ciktiktan sonra kontrole gidecegim zaten ama yinede tecrubeli ve yasayan anneler den bilgi edinmek istiyorum