Kızlar merhaba,
Ben 25 yaşındayım eşim de 34. Aramızda yaş farkı da olunca hemen çocuk istedik. Çok şükür Rabb’im nasip etti. Ama bazen çocuk için erken miydi acaba diyorum. Kızım 7 ay 3 günlük. Kucak çok seven bir çocuk. En başından beri çok zor bir bebekti. Kucağımda olmasından şikayetçi değilim ama kızım kucakta oturmak ya da gezmek değil sürekli zıplamak istiyor. Uykuyu hiç sevmiyor. Gündüz 1 kere sabahtan 1 kere öğleden sonra yarım saatlik uykusu var. Gece uykuya geçişi de sekiz buçuk gibi rutinlerimize başlıyorum 9da yatağımıza yatmış oluyoruz. Biraz zorlasa da yarım saate 40 dakikaya uyuyor. Ama sonrası daha kabus sabaha kadar kaç kere kalkıyor sayamıyorum artık. Yaklaşık 20 gündür böyle. Sonra ek gıda konusunda hemen hemen her şeyi tattırdım (patates, kabak, havuç, pırasa, taze fasulye, bezelye, kemik suyu, tavuk, kıyma, bal kabağı, yoğurt, kefir, elma, muz, tarhana, salatalık, yumurta sarısı.) ama yoğurt kefir tavuk yumurta sarısı dışında ne verdiysem öğürdü. En fazla 3 çay kaşığı kadar yedirebildim. Ek gıdayı da uykuyu da beceremiyorum gibi geliyor. Ve kızım sürekli zıplamak istediği için adımlamayı bilmiyor. Yürüteçte, koltukaltından tutunca falan hiç adım atmıyor. Nasıl öğretebilirim onu da bilmiyorum. Sürekli ağlayasım geliyor. Beceremiyorum galiba. Okuduğunuz için teşekkürler 😌