Merhaba kızlar bebeğim 58 günlük ben süt alerjisi olduğunu düşünerek doktora götürdüm sonuçları çıktı ama henüz doktorumuz görmedi size sormak istedim bu konuna bilgisi olan var mı acaba? Yağ miktarı az yazıyor internetten baktığımda emilim sorunu olarak yazmışlar tedirgin oldum 😪