Kızarıklıklardan korkmayın. Muhtemelen biraz yayılacaktır. Ağız çevresi ve ellerinde de kızarıklık görebilirsiniz. Ben bir dönem turizmde çalışırken salgın vardı, hastalanan çocuk çok gördüm ama durumu ağırlaşan hiç olmadı. Kaşıntı huzursuzluk ateş görürseniz doktorunuz semptomları gidermek için ilaç önerecektir. Kızarıklık sadece zamanla geçiyor.