Bebisiiiim canım onlar söylüyorlar zaten 6aylik olunca ek gıda bilgisini veriyorlar yani destekli oturabilir mama sandalyesinde yiyebilir yoğurtla başlatırlar zaten 3gun kuralını anlatırlar alerji durumunda doktorlar iletişime geçebilmek çok önemli ben ek gıda ya başlarken tarif kitabı almıştı herşeyi kendim yapıyorum kitap sayesinde bebe bisküvisi bile kendim yapıyorum ay ay neler verilir yazıyor kitapta çok iyi oluyor benim için ama doktor zaten size net bilgi veriyor 1ay a yakın zaten tadimlar sürüyor