Zekimurendebizigorecekmi Yo hiç çıkmıyorum. Büyük ya da küçük de olsa gitmiyorum. Bebek evde bırakılmaz. Ne saçma bir düşünce bu. Herhangi bir şey olsa, siz kapıyı çeker cekmez uyansa herhangi bir kotu şey olsa. Ne bileyim içiniz nasıl rahat ediyor. Deprem saliselik olay, evin önüne kadar indi dur bebeğini alsında öyle yeri sarsarım diye sizin keyfinizi mi bekleyecek? Birde kendinizi rahatlatmak için evimin karşısı demiyor musunuz. Degişik.