Alya1002 Eloo005 bende cok araştırdım hamileyken bibs biraz büyük bebekler ilk dogdunda tutmakta zorluk çekebiliyomuş avent kullanıyoruz şuan ama ilk başlarda emzik tutmadı şimdi 2,5 aylık
Busukermit Eloo005 avent ultra air aldım dün geldi hatta verince biraz istemedi ama ara ara verince sevdi sanırım onunla uyudu mesela dün gece bibs biraz daha agzına büyük geldi gibi öğürmeye basladı verince
KUMSAL2020 Eloo005 Uyanıkken emziğe pek gerek olmuyor yani öyle denemedim ama uykuya geçerken veriyorum zaten dalınca kendi çıkarıyor emziği
Aselinannesi0655 Ben ilk bibs aldım tuttu ama hep fırlattı. Bebegğm 2 aylık dün gidip avent aldım gerçekten tuttu uykuya da onunla dalıya sürekli beni emiyordu şimdi ona alıştırcam kesinlikle avent al canım
ly35 bibs yenidoğan için zor oluyor. dr avent önerdi bize daha kolay tutar şekli itibari ile dedi. kızım onu da tutmadı ama olsun🥲
havana1 Valla her ay emzik almamak için philips avent tercih ettim.Doğar doğmaz hastanede tuttu hala da emiyor.Bibsler çok çabuk şişiyor sürekli değiştirmek gerekiyor.Güzel duracak diye devamlı almakta istemedim…
Eloska Eloo005 bence pilastik avent ben hep onu kullandım memnunum cam olanlari cok ağır bebegin tutacagi gibi degil diger soylediginiz markayi hic bilmiyorum