Kızlar bebeğim 2,5 aylık normalde hiç kusmazdı son bir haftadır her emzirmeden sonra kusuyor gazını almak için kaldırmaya korkuyorum mutlaka kusuyor çünkü gazı için kaldırmasan bu sefer sancılanıyo neden oluyor bilginiz varmı kilo almasını etkilermi bu durum