BirAnneBirBebekkkKk Adetim 5 gun geçti negatif test ama adetim hala gelmiyor sebebi nedir cok korkuyorum
demioz BirAnneBirBebekkkKk emin olmak için kan verebilirsin öte yandan adetlerin düzenliyse akla gebelik gelir
uykusuzMoMm BirAnneBirBebekkkKk her zamn duzenlı ise gebelık olabılır stres hava degısımı de etkiliyor adetin gecıkmesını
Ealisya BirAnneBirBebekkkKk benim 1 hafta geçti test yaptm negatif halada olmadın oysa günü gününe oluyorum pandemi bitsin doktora gidececm en mantıklısı bu olur .
BirAnneBirBebekkkKk demioz bi ara 15 gun hap kullanmistim 1 ayda 2 kere gelmisti sonra iki ay duzenliydi neden boyle oldu anlamadim arkadaslar ayni oluyorduk o hamile benim negatif anlamadim
BirAnneBirBebekkkKk uykusuzMoMm stres oldum ama bu kadar etkilermi bilmiyorum dun cok agrim vardi ama gelmedi
Mom0363 Kuzum neden linç loading olsun? 🙂 Bu kadar mı yıldırdı birileri? 🥲 Stres, sıkıntı da etken olabilir. Bir çok faktör var. Ama ben yine de gebelik için bi kan testi vermeni tavsiye ederim..
BirAnneBirBebekkkKk Mom0363 hep lincliyorlarda biz testmiyiz betahcg miyiz diye ondan oyle dedim canim dun cok agrim vardi ama gelmedi
uykusuzMoMm BirAnneBirBebekkkKk stres tabi etkiler bı kac gun daha bekle olmaz ise kan tahlılı ver yada evde kendin test yap
BirAnneBirBebekkkKk uykusuzMoMm 5 gun oldu yaptim negatif bkalim nolcak arkadasimla ayni oluyorduk o hamile testte belli benimki yok
EgeveAlyaninannesi Sadece bu aymi gecikti aceba benimde her ay 1 hafta gec olur bende nedenini merak ediyorum
uykusuzMoMm BirAnneBirBebekkkKk bende ogluma hamıle kaldığımda gunum gectı cnm yaptım cıkmadı tabı benim olmuyordu cok agladım üzüldüm 10 gun gectı yıne olmadm tekrar yaptım ıkı cızgı cıktı kan verdm 5 haftalık hamıle cıktımıstm tabı sımdı 2.cocuga tobelıyım zorluğunu gorunce😅 bır kac gun daha bekle olmazsan bıdaha test yap hakkında hayırlısı olsn cnm🙏💕
BirAnneBirBebekkkKk tontisbebegim ilk kez bu kadar atti cok korktum emindik aslinda ama olabilir dedim