Mervemerve1 canım benim oğlumda hep ağlıyordu hemde öyle böyle değil artık dus almadan once stres yapıyorduk çıngırak falan salamıyorduk bozuk para koymuştum kavonoza öyle sallayarak bazen daha az ağlıyordu oturmaya başlayınca banyo oturağı aldık şimdi onunla yıkıyoruz şuan hiç ağlamıyor 6 ay 10 günlük oğlum 5 buçuk aylıktan beri öyle yıkıyoruz büyünce mutlaka al şimdi her akşam yıkanıyor seve seve