Deletedmom_52 Edakara içi sıcak su dolu bi kaseye koy poşeti öyle kendiliğinden çözülür canım. Ocakta falan kaynatma sütü
Betim Edakara buzlumdan çıkartıp dolabın alt kısmında bekleyin çözülsün daha sonra ister biberona döküp ısıtın ister doğrudan sıcak suyun içine koyup ısıtın
Sevdamavi Edakara kullanmaya yakın buzluktan cıkar dolabın içine koy canım sonrasında sıcak suya oturt
Deletedmom_52 Edakara bence cok kaynat yapmayın süt kaymaklanmasın ve besin değeri düşmesin. Ilık veya biraz sıcak suya koyun poşeti sonra bekleyin
Betim Edakara tamam şimdi böyle yap bundan sonrakilerde dikkat edersin doktor içindeki vitaminler ölmesin dikkat et demişti bana o yüzden tavsiye ederim size de önce dolapta çözdürün sonra ısıtın
3children1mom Edakara Anladım ama üstte yazıldığı gibi sicak suyun icinde v.a bekletilmez faydası olmaz Sicak su yerine belki soguk suyun icinde eritebilirsin
Fulyaalinmina Edakara su çok sicsk olmayacak posediyle koyup suyun içine ısıt csnim benim kızım buzliktan çıkan sütleri içmedi hep ziyan oldu inşallah içer sizinki