Kubra_kckr canım bende de aynı problem var. Çok araştırdım eşim de sağlıkçı safra kesesi alınması çok ciddi durumda iken alınıyor. Kaldı ki teyzemin çok kötü durumdaydı onun bile aldırmadılar.maşallah şu an çok iyi.tekrar da etmedi şükür.ben yağlı yememeye çalışıyorum ve sürekli hareket ediyorum. Eğer çok ciddi ağrı olursa bi kaşık sirke iç keser.ben yeni doğum yaptığım için taşları aldıramadım ama sonrasında aldırmayı düşünüyorum açıkçası.