Kızlar nolur bi akıl verin bu iş ne olacak 2,5 yaşında kızım var 1,5 yaşındayken 2.bebeğime hamile kaldım e haliyle ilgim biraz azaldı akşam ben yapamazsam eşim uyuturdu kaynanama bırakırdım bazen ama şimdi kaynanam veya eşimle aynı ortamda olalım anne beni uyutmasın altımı değiştirme sen yapma diye beni yanından uzaklaştırıyor kaynanamı istiyor az önce öğle uykusuna yatırırken babamı istiyorum diye ağladı beni istemedi ay çok üzülüyorum niye benden uzaklaşıyor çok seviyorum da var mı bu durumu yaşayan?