YaprakKestel Merhaba hanımlar Oğlum 9 ay 5 günlük normal yemeklere başladık gece uykusuna uyumadan karnını doyurup uyutuyorum fakat gece sürekli uyanır bnde yanında emzirerek uyutuyorum bu olayı nasıl bitirebilire bilirim???
[silindi] YaprakKestel afedersınız ama bundan nıye rahatsızsınız ? Yan yatın ve butun gece boyunca emzırın bundan daha guzel ne olabılır ? Bebegım 3 aylıktan berı benı emmıyor ıstemıyor zaten 1 aylıktı sutum kesıldı kayınvalıdem yuzunden ve benı emmeyı bıraktıgında gunlerce sabahlara kadar agladım cok guzel sıkayetlerınız var Allaha sukredın bence 🙏🏻
YaprakKestel NeslihanAyanolu önceden emzirip uyutmaya çalışıyordum ve uykusuz yorgun oluyorum bende Yanımda emzirerek uyutuyorum 😔
Yavuzalii Kokunuzu istiyordur karnı toksa göğsünüzde uyuyorsa. Nacizane tavsiyem kokunuzun sindiği bir giysinizi yanına bırakın. Oğlum 5 aylık olucak, son 1 aydır uykularımız kısa kısaydı yorgunluktan bende yanıma alıp göğsümde uyutarak uyudum. Şimdi tülbentimi yastığına seriyorum, uyku süresi göğsümdeymiş gibi uzun uzun devam ediyor. Denemekte fayda var 😊
maysa-19 [silindi] arkadaşım ne alaka Allah aşkına kadın ne diyor sen ne yazmışsın zaten en başta beşik yada anakucaginda uyumamasi sorun yanında yatırması iyi değil sürekli emmeside çok gereklimi emin değil böyle devam ederse emzik niyetine annesini kullanır tuvalete bile gidemez ağzından meme çıkınca uyanır ve bı çok zor
YaprakKestel [silindi] hanımefendi sizin durumuzun benden çok farklı ve benim dediğimi yanlış anladınız çok şükür emiyor ve zaten bebekler ilk 6 ay anne sütü önemli ondan sonra ek başlağıcı oluyor ki bizim çoktan ek ğıda başlangıcını bitirdik yemeklere geçtik benim sorunum oğlum geceler çok uyanıyor bagırarak ağlıyor emmesi bile fayda etmiyor alıştı gece sürekli uyanıp beni emmeye 9 ay bitti yaşına ğirecek yakında böyle olması geceleri beni çok yoruyor onunda kendi yatağında uyumasını öğrenmesi lazım !!!
Bet Kızım 14 aylık olmak üzere ve biz de maalesef ayni durumdayız. Yatarak da emziremiyorum ben. Dolayısıyla gece boyu söyle boylu boyunca yattığım 1 saat yok diyebilirim. Bu durumun bir diğer olumsuz tarafı da kucak kucağa olduğumuz icin ter bombası oluyor ve sürekli hasta olmaya 5 var modunda dolaşıyoruz. Diyeceğim şu ki yol yakınken bu duruma çare bulmaya çalışın, yoksa çok fena alışıyorlar.
YaprakKestel Bet allah sana da yardım etsin 🙏🏼 Gece emzirdikten sonra yatağına koyucam fakat uyanıyor ve bu sefer hadi ayakta sallayarak uyutmaya çalışıyorum ve 1 kere uyanmıyor sürekli uyanıyor malesef 😔