Kızlar bizimde bugün 1 ay 3 günlük olduk ama bende biogaia bağırsak düzenleyici damla aldım fakat bugün bir muhabbette şöyle geçti. Bırak bebeğin kendi dışkı yapmasını bekle,damla kullanırsan bağırsakları tembelleşir ve o damlayı kullanmadan dışkısını yapamaz,diye bir muhabbetti. Acaba bıraksammı bilemedim ama 3 ayından sonra bebek düzene girip gaz problemi azaldığından kullanabilirim diye düşünüyorum. Gerçi salı günü doktor kontrolümüz var,o günde doktora danışmalıyım. Sizin fikirlerinizide almak istedim ☺️