Deletedmom_56 aynı benım kizim 2 ayda sadece 300 gr almiş 8 aylıkken gitmiştik aynı sızın kızınıızn kilosunda suan 8,5 aylık doktor infatrini diye raporlu bir mama yazdı ama dogru durust icmiyor mama icse kılo alır diye dısunuyorm ama biberon reddi var